Facebook Pixel

Menopausi ravi alternatiivid

Menopausi ravi alternatiivid

Must cohosh

Black cohosh on üks populaarsemaid ja paremini uuritud looduslikke ravimeid naistele, kes ei soovi kasutada menopausi sümptomite raviks hormoonasendusravi ega antidepressante.

Must cohosh on saadud liblikõieliste sugukonda kuuluvast taimest ja seda on sajandeid kasutatud menopausi ravimtaimedes. Tänapäeval on see saadaval mitmel kujul: kapslitena, tablettidena või pulbrina.

Arvatakse, et see toimib ajus nagu serotoniin. Selle mõjude hulka kuulub depressiooni tunde vähendamine ja kehatemperatuuri reguleerimine.

Vastavalt teaduslikele allikatele  Täiendava ja tervikliku tervise riikliku keskuse (NNCIH), endise riikliku täiendava ja alternatiivse meditsiini keskus, uuringud on siiani vähe toetatud. Üldiselt ei ole Black Cohoshi tõhusust menopausi usaldusväärse ravivahendina veel tõestatud.< /span>

D-vitamiin

D-vitamiin on oluline vitamiin luude uuenemiseks, normaalseks rakkude kasvuks ja hormonaalseks tasakaaluks, mis on menopausi ajal naistele väga oluline.

D-vitamiini nimetatakse sageli "päikesevitamiiniks", kuna meie keha toodab seda päikesevalguse käes.

Naiste vananedes väheneb nende võime omastada D-vitamiini, mis suurendab luutiheduse vähenemise riski ja vajadust lisada dieeti D-vitamiini.

Soovitatava päevaannuse 600 rahvusvahelise ühiku (RÜ) saamiseks peate kõndima 15-20 minutit. Enne väljaminekut kandke naha kaitsmiseks kindlasti päikesekreemi ja mütsi.

Kui sajab vihma või te ei saa õue minna, võtke päikesevitamiini kapslitena.

Samuti on oluline täita oma taldrik toitudega, mis sisaldavad suures koguses D-vitamiini. Nende toitude hulka kuuluvad sardiinid, tuunikala, metsik lõhe, rikastatud piimatooted ja munad.

Liht-naistepuna

Kõige populaarsemate ravimtaimede hulgas, mida kasutatakse menopausijärgsete meeleolumuutuste, unehäirete, depressiooni ja ärevuse korral, on naistepuna kasutatud aastakümneid ja paljudes riikides üle maailma.  Metsikult õitsvalt taimelt Hypericum perforatum saadud lehed ja õied kogutakse kokku ja kuivatatakse ning neid saab seejärel keeta teeks või võtta tablettidena või vedelal kujul.

Teaduslikud uuringud kinnitavad, et naistepuna on efektiivne raskete ja kergete depressioonivormide ravis.

Kindlasti pidage enne naistepuna võtmist nõu oma arstiga, kuna see võib avaldada koostoimeid teiste ravimitega ja põhjustada väga tõsiseid kõrvaltoimeid.

Ženšenn

Ženšenn on ravimtaim, mida paljud rahvad (hiinlased, korealased ja põlisameeriklased) on ravimina kasutanud viis tuhat aastat. Maitsetaimi on adaptogeenina ja energeetilisena kasutatud tuhandeid aastaid, ja ka menopausi sümptomite leevendamiseks: väsimus, ärevus ja stress.

Võite võtta ženšenni erinevates vormides, sealhulgas tee, pulbri ja ekstraktina.

Alternatiivsed meetodid

Kogenud arst aitab teil valida menopausi sümptomite alternatiivse ravi. See kehtib eriti siis, kui kavatsete võtta ravimtaimi või toidulisandeid.

Suurepärane tervis ja füüsiline vorm mängivad olulist rolli sümptomite vähendamisel. Nende hulka kuuluvad: treening, jooga, nõelravi, õige toitumine.

Jooga

On juba ammu tõestatud ja kinnitatud, et jooga võib vähendada menopausi põhjustatud ärrituvust ja depressiooni. Naised väidavad, et lõõgastav ja venitav joogatehnika aitab stabiliseerida meeleolu, parandades üldist heaolu.< /p >

Proovige joogat üks või kaks korda nädalas, et saada maksimaalset kasu. Pärast põhitõdede omandamist võite eraldada aega, et mugavalt oma kodus harjutada.

Nõelravi

Paljud naised leiavad menopausi sümptomitele leevendust, kasutades nõelravi. Nõelravi eelised tulenevad ainult platseeboefektist, kuid uuringud on näidanud, et nõelravi võib olla mõistlik alternatiiv ja täiendus hormoonravile naistele, kes kannatavad kuumahood.< /span>

Nõelravi kasutamine koos teiste alternatiivsete menopausi sümptomite ravimeetoditega on õigustatud. 

Hingamise juhtimine

Teadlik sügav hingamine, näiteks jooga ja meditatsiooni ajal, mõjub meelele rahustavalt ja võib vähendada mõningaid menopausi sümptomeid, nagu ärevus ja kuumahood.

Niipea, kui tunnete kuumahoogu või kiirustamist, valmistuge. Alustage nina kaudu sissehingamisega, kuni loetakse neli. Hoia hinge, kuni loendus on seitse. Seejärel hingake täielikult välja. suu kaudu kaheksani.  Proovige seda tsüklit harjutust korrates veel kaks korda läbida.

Meditsiiniülevaade Judith Marcin, MD.

8. jaanuar 2018 - Autor Lisa Cappellon

Vastutusest keeldumine

See ajaveeb ei ole mõeldud diagnoosi, ravi ega meditsiinilise nõustamise pakkumiseks. Selle ajaveebi teave on esitatud ainult informatiivsel eesmärgil. Konsulteerige oma arstiga kõigi meditsiiniliste ja tervisega seotud diagnooside ja ravi osas. Selles ajaveebis sisalduvat teavet ei tohiks pidada arstiga konsulteerimise asendajaks. Selle ajaveebi artiklites konkreetsete toodete kohta esitatud väiteid ei toetata haiguste raviks, diagnoosimiseks ega ennetamiseks.

Kas teile meeldis see postitus?
0
0
Artikli kommentaarid
Arvustused puuduvad
Lisage oma arvustus

Tagasiside kuvatakse pärast modereerimist.