Facebook Pixel

parimat looduslikku maiustust

parimat looduslikku maiustust

Keegi ei kujuta oma elu ette ilma maiustusteta ja igast kodust leiate maiustusi, šokolaade ja küpsiseid. Kuid kõik teavad, et te ei saa palju maiustusi süüa, mistõttu minnakse järk-järgult üle looduslike maiustuste kasutamisele, mis võivad inimese rahulolu rahuldada ja kahjulikud maiustused täielikult asendada ilma figuuri kahjustamata.

Milliseid looduslikke maiustusi on olemas ja kuidas neid valida?>
Kui teil on raske magusast loobuda, siis minge esmalt üle orgaanilistele maiustustele, mis ei kahjusta teie keha ega figuuri.

Need sisaldavad sageli keskkonnasõbralikke ja orgaanilisi koostisosi. Looduslike maiustuste valmistamisel lisatakse looduslikke värvaineid ja magusaineid, välja arvatud suhkur. Tootekujundusele lähenetakse vastutustundlikult ja pakendeid kontrollitakse hoolikalt, et see oleks valmistatud ka orgaanilistest materjalidest. Selle tulemusena saab ostja maiustuse, mis sisaldab kõiki vitamiine ja mineraalaineid.

Süsivesikud on keha energiamaterjal. Süsivesikute liig mõjub inimese tervisele halvasti, nimelt tõstab veresuhkrut, liigne süsivesikute kogus aitab kaasa nahaaluse rasva tekkele, mis põhjustab liigsete kilode teket. Meile on kasulikud vaid liitsüsivesikud, millega looduslikud tooted on maksimaalselt rikastatud meie keha pikaajaliseks küllastamiseks.


Kujutagem ette loetelu looduslikest maiustustest:>

  1. Puuviljad, marjad – need sisaldavad süsivesikuid ja muid kasulikke aineid ning vitamiine, millel on positiivne mõju organismile. Puuvilju tasub süüa vaid päeva esimesel poolel, just sel ajal on ainevahetus aktiivne. Piisava vitamiinikoguse saamiseks on soovitatav süüa 1-2 puuvilja päevas või 200 grammi marju.

  2. Kuivatatud puuviljad (rosinad, ploomid, kuivatatud aprikoosid) – need sisaldavad suures koguses vajalikke mikroelemente  ja bioloogiliselt aktiivseid aineid. Kuivatatud puuviljad on kaloririkkad, kuid need on tervislikumad kui valget suhkrut sisaldavad toidud.

  3. Mõru šokolaad – see sisaldab kasulikke aineid nagu mineraalid ja looduslikud antioksüdandid. Samal ajal toodab inimene pärast selle kasutamist endorfiine, õnnehormoone. Kuid ärge unustage, et tumeda šokolaadi päevane annus ei tohiks ületada 20-30 grammi ja šokolaad ise peaks koosnema 72% või rohkem kakaost.

  4. Mesi -toode, mis  sisaldab fruktoosi, glükoosi, A-, C-, E-, K- ja B-rühma vitamiine ning kasulikke aineid - rauda, vaske, kaaliumi, naatriumi, magneesiumi, fosforit, joodi, väävlit. Nende kasulike ainete segul on positiivne mõju inimeste tervisele. Tavaline mee annus peaks olema maksimaalselt 1 supilusikatäis päevas.

  5. Pähklid on tervislikud rasvad, mida soovitatakse oma dieeti lisada. Nendest leiate vitamiine nagu B, C, E ja mineraalaineid - kaaliumi, fosforit ja magneesiumi. Peale kasutamist paraneb juuste ja naha seisund. Kuid te ei tohiks seda kuritarvitada, sest pähklid on kõrge kalorsusega toode, kuid tervisele vajalikud.

  6. Marmelaad ja tarretis. Marmelaad on valmistatud looduslikust magusainest melassist, pektiinist ja agar-agarist. Marmelaadi koostisesse kuuluv looduslik želatiin mõjub positiivselt juustele, veresoontele ja lihaste struktuurile ning pektiin aitab puhastada keha mürkidest ja mürkidest ning alandab kolesteroolitaset. Muide, naturaalseid mahlasid lisatakse marmelaadile ja tarretisele, nii et need ei sisalda rasva ja on madala kalorsusega maius.

  7. Vahukomm ja vahukomm – tugevdavad immuunsüsteemi, juukseid, küüsi ja veresooned. Kuid selleks, et vahukommid ja vahukommid kehale kasulikud oleksid, tuleb need ära tarbida enne 18 tundi, just siis, kui veresuhkru tase langeb.

Kuid tasub meeles pidada, et isegi looduslikud orgaanilised maiustused ei tohiks olla teie dieedis esikohal ja peaksid olema tarbitud enne kella 12.00. Kui sa tõesti tahad, siis võid süüa mõnda ülaltoodud hõrgutistest, kuid mõõdukalt, muidu kahjustad oma figuuri ja pole mõtet maiustustest loobuda. Kasutage maiustusi mõistlikel eesmärkidel.

Artikli on kirjutanud Biotuse töötaja. 

Vastutusest keeldumine

See ajaveeb ei ole mõeldud diagnoosi, ravi ega meditsiinilise nõustamise pakkumiseks. Selle ajaveebi teave on esitatud ainult informatiivsel eesmärgil. Konsulteerige oma arstiga kõigi meditsiiniliste ja tervisega seotud diagnooside ja ravi osas. Selles ajaveebis sisalduvat teavet ei tohiks pidada arstiga konsulteerimise asendajaks. Selle ajaveebi artiklites konkreetsete toodete kohta esitatud väiteid ei toetata haiguste raviks, diagnoosimiseks ega ennetamiseks.

Kas teile meeldis see postitus?
0
0
Artikli kommentaarid
Arvustused puuduvad
Lisage oma arvustus

Tagasiside kuvatakse pärast modereerimist.