Facebook Pixel

Müüdid ja faktid tervislikust toitumisest. Mis on tegelikult kahjulik ja mis mitte?

Müüdid ja faktid tervislikust toitumisest. Mis on tegelikult kahjulik ja mis mitte?

Tervisliku toitumise teema on loonud nii palju müüte, et on hämmastav, kuidas me ikka veel toidust rõõmu tunneme. Siin on mõned keelud, mille võite puhta südametunnistusega unustada:

 

1. Munad on kahjulikud ja suurendavad kolesteroolitaset. Uuringute seeria tulemused näitasid, et 6 muna tarbimine päevas 6 nädala jooksul ei mõjutanud uuritavate kolesteroolitaset. Munad – üks parimaid valguallikaid ja palju organismile vajalikke mikroelemente. Nii et sööge tervislikult!

2. Sool on kahjulik. Uuringutulemused seavad kahtluse alla traditsioonilised soovitused. soola koguse järgi – soovitatavas koguses tarbinud inimesed surid varasemas eas kui need, kes end ei piiranud. Veelgi enam, stressirohke elustiiliga seotud neerupealiste väsimussündroomi korral võib soola tarbimise piiramine viia südameseiskumiseni.

3. Kohv ja tee on kahjulikud. Nii tee kui kohv on rikkad tervislike antioksüdantide poolest ja on pigem kasulikud kui kahjulikud. Kahjulik – tarbida neid liigselt. Soovitatav on juua mitte rohkem kui kaks tassi kohvi päevas.

4. Alkohol on kahjulik. Inimesed, kes joovad kuni kaks klaasi alkoholi päevas, elavad kauem kui absoluutsed teetotalers.

 

Mille suhtes peab tänapäeva inimene tegelikult ettevaatlik olema – see on suhkur. Selle liig põhjustab inimestel kuni 18% vitamiinide ja mineraalainete kaotust. Kuid see ei tähenda, et peate loobuma kõigest magusast! Väga tervislikud on nii puuviljad kui ka šokolaad.

Vältige töödeldud toite, töödeldud toite, millele on lisatud suhkrut, et tappa keemiliste lisandite maitse. Parem on dieedist välja jätta gaseeritud joogid ja puuviljamahlad, mis sisaldavad suures koguses suhkrut. Ühes gaseeritud joogi purgis olev suhkrukogus pärsib kolmeks tunniks organismi immuunfunktsioone 30%!

 

Loobuge kogu suhkrust peale šokolaadi! Suhkur olgu ainult magustoidus, kuhu ta kuulub. Ja vitamiinide ja mineraalide komplekside abil saad keha tugevdada ja vajalike ainete varusid täiendada.

 

 

Vastutusest keeldumine

See ajaveeb ei ole mõeldud diagnoosi, ravi ega meditsiinilise nõustamise pakkumiseks. Selle ajaveebi teave on esitatud ainult informatiivsel eesmärgil. Konsulteerige oma arstiga kõigi meditsiiniliste ja tervisega seotud diagnooside ja ravi osas. Selles ajaveebis sisalduvat teavet ei tohiks pidada arstiga konsulteerimise asendajaks. Selle ajaveebi artiklites konkreetsete toodete kohta esitatud väiteid ei toetata haiguste raviks, diagnoosimiseks ega ennetamiseks.

Kas teile meeldis see postitus?
0
0
Artikli kommentaarid
Arvustused puuduvad
Lisage oma arvustus

Tagasiside kuvatakse pärast modereerimist.