Facebook Pixel

Magneesiumi 10 tõestatud kasu tervisele

Magneesiumi 10 tõestatud kasu tervisele

10 magneesiumi kasu tervisele

1.Magneesium on mineraal, mida leidub kõikjal meie ümber, maas, meres, taimedes, loomade ja inimkehades. Umbes 60% magneesiumist leidub luudes ja ülejäänu lihastes, pehmetes kudedes ja vedelikes, sealhulgas veres. Mineraal osaleb sadades biokeemilistes reaktsioonides ning on oluline valkude imendumiseks ja glükoosi metabolismiks.

In Tegelikult peaks iga meie keha rakk saama piisavalt seda makrotoitainet elundite ja süsteemide arendamiseks ning luu mineraliseerimiseks.

magneesiumi roll on toimida kofaktorina või "abimolekulina" biokeemilistes protsessides, mida ensüümid pidevalt teostavad.

Lisaks osaleb see enam kui 600 reaktsioonis, sealhulgas aidata kaasa toidu energiaks muutmisele ja aminohapetest valkude taastootmisele, DNA ja RNA rakkude ehitamisele ja parandamisele.

Spetsialistid rõhutasid, et magneesium toetab lihaste kokkutõmbumist ja lõdvestumist, reguleerib neurotransmittereid, mis on võimelised ajule ja närvisüsteemile sõnumeid saatma.

Kahjuks näitavad uuringud, et umbes 50% inimestest tsiviliseeritud riikides ei saa vajalikku mineraali.

 2. Magneesium suurendab jõudlust sportimisel

Mineraal, mis mängib olulist rolli kehalises aktiivsuses ja treeningutes. Ja olenevalt tegevusest võib keha vajada seda makrotoitainet rohkem kui puhkamise ajal.

Magneesium soodustab suhkru tungimist verre ja lihastesse, lisaks eemaldab see piimhappe, mis koguneb treeningu ajal lihaskudedesse ja võib põhjustada valu. Uuringud on näidanud, et magneesiumi lisamine võib tõsta töövõimet ja parandada sportlaste sooritusvõimet, samuti normaliseerida eakate ja krooniliste haigustega inimeste tervist.

Lisaks suurendasid sportlased, kes lisasid kuu aega oma dieeti magneesiumi, oluliselt oma sooritusvõimet ja saavutasid mõningast edu spordis. Organismis oli sel perioodil insuliini ja stressihormooni taseme langus. Näitajad võivad siiski muutuda.

3. Magneesium depressiooni vastu

Magneesium kaitseb aju stressi eest ja mängib olulist rolli selle toimimises. See rahustab närvisüsteemi ja kontrollib inhibeerimisprotsesse ajus. Selle madal tase on seotud psühhoosi, depressiooni ja meeleoluhäirete esinemisega.

Paljud eksperdid usuvad, et see on väga madal magneesiumi protsent toidus võib olla üheks depressiooni ja vaimuhaiguste põhjuseks. Pärast mitmeid katseid jõudsid teadlased järeldusele, et depressiooni all kannatavate eakate patsientide sooritus paranes pärast 450 mg magneesiumi võtmist päevas. Uuringud selles valdkonnas jätkuvad.

 4. Magneesium parandab II tüüpi diabeediga inimeste seisundit 2. tüübi veres on madal magneesiumisisaldus. Ja see nõrgendab insuliini võimet kontrollida veresuhkru taset. Lisaks on tõestatud, et vähese magneesiumitarbimisega inimestel on suurem risk diabeeti haigestuda. Teises uuringus leiti, et II tüüpi diabeediga inimestel, kes võtsid iga päev suuri magneesiumiannuseid, paranes oluliselt vere glükoosisisaldus ja hemoglobiini A1 tase võrreldes kontrollrühmaga. Need näitajad aga muutuvad sõltuvalt selle organismi sattumisest.

 5. Magneesium alandab vererõhku

Magneesium lõdvestab veresoonte silelihaseid ja alandab vererõhku. Mineraal võib olla kasulik neile, kellel on kõrge vererõhk, kuid see ei kahjusta neid, kellel on see normaalsel tasemel. Magneesiumi ebapiisav tarbimine organismis võib ägestada kroonilisi haigusi, kiirendada vananemisprotsessi, suurendada rasvade ladestumist ning põhjustada kudede ja elundite põletikku. Uuringud on näidanud, et lastel, kelle veres oli madalaim magneesiumisisaldus, esines kõige rohkem põletikke, samuti oli nende veres kõrge glükoosi, insuliini ja triglütseriidide tase. Riskirühma kuulusid lisaks lastele eakad ja ülekaalulised.

magneesiumisisaldus: rasvane kala ja tume šokolaad võib põletikku oluliselt vähendada.

 7. Magneesium hoiab ära migreeni ja peavalu

Peavalu ja migreen põhjustavad pingeid ja ahenemistunnet. Sageli võib migreenihoogude ajal tekkida iiveldus, oksendamine ning valgus- ja müratundlikkus. Mõnel võivad esineda episoodilised krambid, teistel aga valu, mis katab kogu pead ja närib seestpoolt.

Paljud uuringud on kinnitanud, et inimestel, kes kannatavad peavalude käes, on teistest suurema tõenäosusega magneesiumipuudus. Teadlased usuvad, et magneesiumi lisamine võib migreeniravi ajal aidata. Lisaks vähendavad magneesiumirikkad toidud migreeni sümptomeid.

 8. Magneesium vähendab insuliiniresistentsust , mida iseloomustab lihas- ja maksarakkude nõrgenenud võime verest suhkrut korralikult omastada.

Magneesiumil on selles protsessis ülioluline roll ja paljudel metaboolse sündroomiga inimestel võib selle puudus olla.

Lisaks põhjustab kõrgetasemeline hormooninsuliin magneesiumi kadu uriiniga, mis vähendab veelgi mineraalainete taset organismis Magneesiumi tarbimist võib aidata täiendav tarbimine, tablettide ja tablettide kujul. kapslid. Biotuse veebipoe juhid saavad aidata valida magneesiumi, et ravida insuliiniresistentsust metaboolse sündroomi ja II tüüpi diabeediga inimestel.

 9. Magneesium on hea abimees premenstruaalse sündroomi sümptomite korral vanuses.

Sageli kaasnevad sündroomiga sümptomid nagu vesi. peetus, kõhukrambid, külmavärinad, palavik, sagedane urineerimine, väsimus, ärrituvus ja teised. Menstruatsioonieelne pinge on eriti väljendunud enne menstruatsiooni ja on paljude naiste jaoks tõeline probleem. Magneesium on selles küsimuses hea abimees, sest parandab tuju, vähendab veepeetust ja muid PMS-iga kaasnevaid sümptomeid.

 10. Magneesium on ohutu ja saadaval

Magneesium on hea tervise jaoks hädavajalik. Soovitatav päevane annus on meestele 400–420 mg ja naistele 310–320 mg päevas.

Saate seda nii toidust kui ka toidulisanditest.

Toidud, mis on suurepärane magneesiumiallikas : kõrvitsaseemned, spinat,

mangold (lehtsalat), tume šokolaad, mustad oad, kinoa , hiidlest, mandel, india pähkel, makrell, avokaado, lõhe.enne magneesiumilisandite võtmist. Kuigi need on üldiselt hästi talutavad, võivad need olla vastunäidustatud inimestele, kes võtavad teatud diureetikume, südameravimeid või antibiootikume. Magneesium imendub hästi mis tahes kujul: tsitraat, glütsinaat, orotaat ja karbonaat.

Kui te tahad proovida magneesiumilisandit, leiad Biotuse kodulehelt tohutu valiku kvaliteetseid tooteid.või võta looduslikke toidulisandeid.Ja pea meeles, et kui tunned magneesiumipuudust, siis ei saa su keha normaalselt funktsioneerida.

 

 

< span style='font-family: arial, helvetica, sans-serif;'> 

Vastutusest keeldumine

See ajaveeb ei ole mõeldud diagnoosi, ravi ega meditsiinilise nõustamise pakkumiseks. Selle ajaveebi teave on esitatud ainult informatiivsel eesmärgil. Konsulteerige oma arstiga kõigi meditsiiniliste ja tervisega seotud diagnooside ja ravi osas. Selles ajaveebis sisalduvat teavet ei tohiks pidada arstiga konsulteerimise asendajaks. Selle ajaveebi artiklites konkreetsete toodete kohta esitatud väiteid ei toetata haiguste raviks, diagnoosimiseks ega ennetamiseks.

Kas teile meeldis see postitus?
0
0
Artikli kommentaarid
Arvustused puuduvad
Lisage oma arvustus

Tagasiside kuvatakse pärast modereerimist.